Vitt tangentbord och vit mus på Apple Store

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Till den facila prisökningen av 66 kr (plus moms) så kan du nu få det betydligt coolare vita tangentbordet Apple Pro Keyboard eller den vita musen Apple Pro Mouse istället för dom gamla svarta (nån som vill köpa ett svart?

Ja alltså på Apple Store.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-03-03 00:18

Glöm inte bort bara att all plastmaterial som färgats vit har fram till dagens dato haft en tendens att gulna med tiden...och hur coolt är det?! Att hålla vita tangenter rena från smuts är dessutom en omöjlighet...

Vitt=nej,tack! Svart är inte så dumt ändå (men varför inte andra nyanser...marinblått,vinrött eller sportbilsgrönt?!???).

Mitt pece-tangentbord är närapå vitt, och jag har inga problem med smuts på det. Det är bara att se till att rengöra det någorlunda en gång i halvåret så ska det inte vara några problem. Och vad gäller musen så är det ju ett tjockt lager genomskinlig plast runt det vita!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-03-03 18:26

Tack,men nej tack! Inget gult (vitt) bord för mig...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-03-03 18:29

...och om allt kommer att gå i vita nyanser så får man vibbar av laboriatorieutrustning. Kliniskt, stilrent men knappast snyggt.

Tycker jag då liksom alltså va!

Min iBook är VIT och SNYGG och jag ser inga tendenser att den går åt det gula hållet!

Jag måste bara säga att den vita färgen på tangentbordet var för ljus, för vit på nåt sätt. Var jobbig att titta på.

Fast det kanske förstärktes med Apples showbench med ljus underifrån också...

De svarta är ju egentligen snyggare tycker jag. Det ser liksom lite gedignare ut. Köpte just två stycken för 150:- styck från inWarehouse.

1
Bevaka tråden