Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IceMice någon?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://macmice.com/icemate_1.html

Den är ganska ny på marknaden och jag har hittills inte stött på någon av mina mackompisar som talat om denna mus.
Någon som är lika nyfiken som jag? Eller kanske har beställt en redan?

Jag tar ofta upp mössfrågor här och medger gladeligen att ofta söker efter den perfekta musen.
Jag har små händer eftersom jag är tjej och tar för givet att jag hör till minoriteten här som gärna använder en minimus (om den är tillräckligt bra och snygg).

Min smak är ganska snäv så bara för att jag ofta talar om olika modeller menas inte att jag tycker om så många.
Tvärtom, få tilltalar mig och de som gör det måste undersökas vidare så att man inte inköper något som funkar i en månad och sedan faller sönder eller inte känns bra.

/G

[ 10. mars 2003, 18:32: Meddelandet ändrat av: Gambit ]

Jag har sett och testat den svarta musen och den är väl ok men inte mer än just ok...

Den ser dock mycket plastigare ut i verkligeheten (än vad den gör på bild).

Jag tyckte inte den var värd att köpa/sälja.

  • Medlem
  • Piteå
  • 2003-03-13 11:15

gambit jag tycker att du ska testa en Logitech Mx 300 om du har små händer som jag har

Världens bästa mus enligt mej.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-03-13 11:30
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Gadd:
gambit jag tycker att du ska testa en Logitech Mx 300 om du har små händer som jag har

Världens bästa mus enligt mej.

buuu mx 500

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-13 11:30

Gambit, även om man kanske inte bör gynna Ondskans imperium har Microsoft en ny minimus som ser rätt OK ut. Har inte testat den men ta en titt i alla fall. Det går ju alltid att sandpappra bort MS-loggan.

[ 13. mars 2003, 12:32: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]

1
Bevaka tråden