Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ATI Radeon Pro 9000

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-02-26 16:36

Är det nå som kan hjälpa mig med ett problem tro. Köpt ett ATI Radeon Pro 9000 vilket är ett fint och bra kort men, när jag skall köra ett spel, t ex Ghost Recon så startar jag spelet och skärmen blir svart. Man hör spelet köra men ingen bild kommer. Vad göra? Nån som har tips till mig.

lajo

Tänd lyset

Skojade, jag utgår från att du har installerat grejset du fick med på CD skivan? (mest aktuellt för OS )

Uppdaterat alla möjliga drivrutiner? GR har lite problem med vissa upplösningar, bla så förskjuts bilden ofta åt vänster. Pröva att ställa in olika upplösningar innan du startar spelet.

Du har väl kört uppdateringen till GR? 1.4 hittar du hos macupdate.com

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-02-26 23:23
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: SockerConny:
Skojade, jag utgår från att du har installerat grejset du fick med på CD skivan? (mest aktuellt för OS )

Uppdaterat alla möjliga drivrutiner? GR har lite problem med vissa upplösningar, bla så förskjuts bilden ofta åt vänster. Pröva att ställa in olika upplösningar innan du startar spelet.

Du har väl kört uppdateringen till GR? 1.4 hittar du hos macupdate.com

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-02-26 23:24
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: SockerConny:
Skojade, jag utgår från att du har installerat grejset du fick med på CD skivan? (mest aktuellt för OS )

Uppdaterat alla möjliga drivrutiner? GR har lite problem med vissa upplösningar, bla så förskjuts bilden ofta åt vänster. Pröva att ställa in olika upplösningar innan du startar spelet.

Du har väl kört uppdateringen till GR? 1.4 hittar du hos macupdate.com

Jo jag har installerat grejset jag fick på skivan sålklart men GR 1.4 vad är det? Kan du ge mig info och fullstänig länk tack.

Ghost Recon 1.4

  • Medlem
  • Partille
  • 2003-03-07 17:58
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-03-10 16:45

Tack för alla råd men tydligen är det så at ATI inte ännu stöder Mac OS X 10.2.4 och det är därför som vissa spel inte funkar som de skall. Man får vänta på en uppdatering till kortet som skalöl komma inom kort sägs det.

1
Bevaka tråden