Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bevis på ny Norton Utilities?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-07 01:59

Skrotade runt på Symantecs betahemsida efter jag hade laddat hem Norton Antivirus betan så såg jag den här länken.
Eftersom det var på Symantecs betasida så är det väl rimligt att en beta av nästa version av Norton Utilities kommer snart.
Eller är det bara önsketänkande? Nog skulle vi må bra av ett Norton Utilities för Mac OS X som lagar mer än den förstör...

Snart kommer DiscWarrior från AlSoft då kan de få hålla på med Norton Utilities hur länge de vill eller lägga ner det. DW är bäst. Så enkelt är det.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-03-07 10:55

Själv tycker jag att Apple borde göra själv ett så kompetent Disk Utility program att man skulle inte behöva ta till Norton eller Alsoft för att reparera skivor. Apple borde veta bäst hur en reparation borde utföras på en Mac på bästa möjliga sätt.
Lämna en så grundläggande funktion åt slumpen är en av de välkända Steve Jobs inställningen: "....Vad skall göra de som har en krånglande Mac? -F...´em!"
Eller köp en "AppleCare".

Citat:

Skrevs ursprungligen av Mattias Hedman
Snart kommer DiscWarrior från AlSoft då kan de få hålla på med Norton Utilities hur länge de vill eller lägga ner det. DW är bäst. Så enkelt är det.

Jag köpte Norton Utilities 8.0 av två skäl:
1: Det fick bra betyg i Svenska MacWorld
2: DiskWarrior var slut i Macotektet Store när jag var där.

Såhär några månader senare kan jag bara säga:
Norton är utvecklat för att förstöra din Mac. Det är ett program från helvetet! Detta menar jag om Disk Doctor. Att jag inte kunde köpt DiskWarrior i stället!

1
Bevaka tråden