Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Adobe släppes OS 9?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt Thinksecret.com så släpper Adobe utvecklingen för OS 9 av kommande versioner av Photoshop och Acrobat.

Enligt Thinksecret.com räknar Adobe med att förlora pengar på att inte tillhandahålla en OS 9-version men räknar med att tjäna in den förlusten på snabbare utvecklingstid.

/c

Oj, det var modigt med tanke på att vi inte har sett röken av en version av Distiller till OS X...

  • Medlem
  • 2003-01-27 13:14

De kanske förlorar lite pengar, men de som sitter med kreditkortet i handen varje gång en uppdatering är på gång har säkert redan OS X. De bytte säkert också till Indesign när den första betan var stabil. Många som sitter med OS 9 har ingen aning om vilken som är den senaste versionen av Photoshop. Olika typer av människor.

Undrar bara stilla varför uppdateringstakten måste ökas. Fast det är förmodligen stålars som är avgörande.

Jag håller med om Distiller. Ett av de viktigaste instrumenten i ens kirurgiska verktygslåda... Djupt saknad...

Edit:stavning

[ 27. Januari 2003, 17:04: Meddelandet ändrat av: Leander Lindahl ]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-27 22:01

Jag måste fråga vad destiller är för typ av program?? :rolleyes:

  • Medlem
  • 2003-01-28 01:50

Det är en postscript drivrutin, som kan få ned utskrifter till en fil och en PDF-komprimerare (själva distiller). Utan att gå in djupare på ämnet.

  • Oregistrerad
  • 2003-01-28 07:27

Tycker det är ett ganska gammalt rykte. Tycker det florerat sedan i sommras. Tycker Adobe gör helt rätt. Inte fanken utvecklas program till windows 3.11 heller så...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-29 01:26
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: :::NIKKE::::
Tycker det är ett ganska gammalt rykte. Tycker det florerat sedan i sommras. Tycker Adobe gör helt rätt. Inte fanken utvecklas program till windows 3.11 heller så...

Hur hårt vill du att jag ska ta dig i örat för att du jämnför MacOS 9 med Windows 3.11!

Edit: stavning

[ 29. Januari 2003, 01:27: Meddelandet ändrat av: acke ]

1
Bevaka tråden