Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mera om 10.2.2

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt Macnytt så kommer 10.2.2 att komma om 2-3 dagar.

macnytt

Misstar jag mig inte så läste jag något liknande på macrumors el think secret tidigare i helgen..

Men mera om 10.2.2 vet jag inte om detta tillför..

F.ö är svenska språket inte helt genomtänkt / utfört på macnytt o speciellt inte i den nyheten

"Mac OS X 10.2.2 kommer till oss dödliga inom 2-3 dagar. Just nu finns den tillgänglig via Software Update hos Apple."

[ 11 November 2002, 20:38: Meddelandet ändrat av: Jürgen B ]

Haha, nu står det följande;
"Mac OS X 10.2.2 kommer till oss dödliga inom 2-3 dagar. Just nu finns den tillgänglig via Software Update internt på Apple. "

Dock inget som antyder att texten ändrats i efterhand.

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2002-11-11 22:40
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jürgen B:
Haha, nu står det följande;
"Mac OS X 10.2.2 kommer till oss dödliga inom 2-3 dagar. Just nu finns den tillgänglig via Software Update internt på Apple. "

Dock inget som antyder att texten ändrats i efterhand.

Ere någon "odödlig" som har kommit över updaten å kan briefa??

  • Medlem
  • 2002-11-12 00:13

Tips, om den inte dyker upp i programuppdatering.. byt språk till English logga om och kör Software update

Den här uppdateringen kom snabbare än vad jag väntade mig.

rolloq

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: rolloq:
Den här uppdateringen kom snabbare än vad jag väntade mig.

Jaså? Jag tyckte den kom senare än väntat, det fanns ju rykten om att det var nära förestående redan för några veckor sedan.

Denna måste ju ändå vara bäst...

* Addresses a potential kernel panic situation when using three video cards and more than 512 MB of RAM.

Jag vill också ha tre videokort!

Kan vi kanske köra vidare på nedanstående istället nu när det inte är ett rykte längre?

http://99mac.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=18;t=000236

/tJ

skapades av Adrian B

Citat:

quote:

Jaså? Jag tyckte den kom senare än väntat, det fanns ju rykten om att det var nära förestående redan för några veckor sedan. Jaså? Jag tyckte den kom senare än väntat, det fanns ju rykten om att det var nära förestående redan för några veckor sedan.

Jag utgick ifrån macnytts tidräkning.

rolloq

1
Bevaka tråden