Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför är Ive´s näsa bakom skärmen?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det ser väldigt konstigt ut med Ive´s näsa bakom skärmkanten. Kan det vara verkligen så fult gjort av en proffesionell fotograf (vilket jag förutsätter att Apple använder) Ser inte speciellt professionellt ut.

En kille på Appleinsider säger sig ha sett den där bilden tidigare, men med ett annat motiv i mitten. Precis då jag läste det så fick jag en minnesflash att en bild på Cuben var snarlik den där...om inte exakt. Kan det vara så att det är en hoax after all?

HAha ... kolla rubriken:

Diskussion: Varför är Ive´s näsa bakom skärmen?

Nu har det väl ändå gått för långt? Eller ...
Snart dags att kalla in conspiracy.com

Jag håller med dig Daniel, men bara för att jag inte vill ha sett bilderna i förväg...

  • Oregistrerad
  • 2002-01-07 13:52

Håller med Daniel!
Vi fick på jobbet också en minnesflash av att vi sett bilden med en cub på.

Jag läste just samma sak på Appleinsider, just att nån kände igen bilden. Men dom har ju tryckt en fysisk tidning med en annan bild av den nya iMacen:

Kan allt detta vara nåt annat än the real thing?

  • Medlem
  • International user
  • 2002-01-07 14:21
Citat:

Skapades ursprungligen av: Adrian B:
Kan allt detta vara nåt annat än the real thing?

Jepp, den måste vara fake....(hoppas jag!)

Den är helt enkelt för ful för att komma från Apples design avdelning!

//mattan

Det håller jag dock inte med om. Jag finner den på nått sätt tilltalande. INte för att jag kommer köpa den...jag köper nog den fetaste ur den nya proffslinjen istället.
Men snygg är den..påminner om Pixars lampa

Tycker den e skitcool, vill ha 2 på mitt skrivbord.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-01-07 15:19

Suck hoppas inte att den är riktig. Den e ful ful ful!
Snart dax2 h 43 min...

Utformningen verkar jättesmart! Det är precis datorn jag vill ha. Den där pinnen skärmen sitter på verkar inte vara en dum idé, den borde möjliggöra att man kan få skärmen nära ansiktet - vilket borde leda till att alla kutryggar får byta arbetsställning.

Hoppas nu att skärmen är utbytbar - som någon annan skrev i en annan tråd. Hmmm... fast det stod det inget om i artikeln. Men visst skulle det vara smart!

1
Bevaka tråden