Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

E-post

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag måste säga att jag blir besviken när ni använder e-postadressen man gav när man skapade ett konto på 99mac för att spamma folk. Jag har inte begärt att få något nyhetsbrev och därför ska jag inte heller behöva gå ur. Det visade sig dessutom att det inte gick att gå ur. Mailet studsade.

Blä

  • Medlem
  • International user
  • 2002-10-29 13:47

Har du kryssat av "Tillåt Administratören att skicka epost till dig?" i din profil?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-10-29 14:13

Lugna ner dig nu och var inte så sur. Snacka med Martin så löser sig det nog ska du se.

Sven, menar du mail från oss på 99mac eller från andra? Vi ger naturligtvis INTE ut epostadresserna eller säljer dem till någon.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: mattan:
Har du kryssat av "Tillåt Administratören att skicka epost till dig?" i din profil?

Nä, eftersp, det inte framgick att det skulle bli kontinuerliga nyhetsbrev. Om server går ner en vecka har jag inget emot att få ett meddelande om det.

  • Medlem
  • International user
  • 2002-10-29 16:18
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Sven Eriksson:
Nä, eftersp, det inte framgick att det skulle bli kontinuerliga nyhetsbrev.

Kontinuerliga? Jag tror jag fått max 5 brev från Martin sen jag blev medlem i december förra året. Jag har inte hört ngt om att det skulle börja skickas veckobrev, eller har jag missat ngt?

Tycker du överreagerar...

Hej Sven!

Vi använder oss av mailadresserna ifrån 99mac för att skicka ut nyhetsbrev då och då - du har möjligheten att gå ur nyhetsbrevet genom att:

- Maila till [email protected]

- Inte klicka i rutan "tillåt administrator att skicka epost" till dig när du registrerar dig.

Jag skulle inte kalla det för spam när du registrerat dig på vår hemsida och är aktiv på hemsidan. Det är väl klart att vi vill tipsa dig om nyheter osv. Vi har 2.200 medlemmar aktiva på listan idag.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Vi använder oss av mailadresserna ifrån 99mac för att skicka ut nyhetsbrev då och då - du har möjligheten att gå ur nyhetsbrevet genom att:

- Maila till [email protected]

- Inte klicka i rutan "tillåt administrator att skicka epost" till dig när du registrerar dig.

Jag skulle inte kalla det för spam när du registrerat dig på vår hemsida och är aktiv på hemsidan. Det är väl klart att vi vill tipsa dig om nyheter osv. Vi har 2.200 medlemmar aktiva på listan idag.

Min avanmälan fungerade inte det var det som gjorde mig sur. F.ö. är oönskad post = spam oavsett hur man samlar in adresserna.

[ 31 Oktober 2002, 17:15: Meddelandet ändrat av: Sven Eriksson ]

  • Medlem
  • 2002-10-31 22:53

Grasping the wrong end of the stick?

1
Bevaka tråden