Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dygnsskifte

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2002-07-19 23:15

Jag har tenderat till att läsa och skriva inlägg runt 23-24 på kvällarna och har en fråga angående UBB.

Jag använder valet "dagens aktiva diskussioner" väldigt flitigt för att se hur inläggen uppdateras. Men när man då passerar dygnsskifte raderas alla diskussioner och endast nya inlägg efter dygnsskiftet kommer att synas. Har man då inte dödspejl på i vilket forum tråden låg är det rätt segt att hitta tillbaka.

Frågan: Varför raderas posterna vid dygnsskifte under senaste diskussioner? Vore mer passande om det hela tiden vore de senaste 12 eller 24 timmarnas aktiva diskussioner.
Går det att ställa in?

Das war alles

[ 19 Juli 2002, 23:18: Meddelandet ändrat av: Harry Våffla ]

Det är inte en inställningsfråga tyvärr. Ska kolla om jag hittar något hack på www.ubbdev.com

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2002-07-19 23:33

Skulle det inte finnas så tycker jag ni ska skicka in det som ett modifieringsförslag. Skapa ett val att visa senaste dygns diskussioner eller senaste aktiva diskussioner under specificerad tidslängd. Kan ju vara bra med några fjädrar i hatten för 99.mac.com hos UBB, också.

1
Bevaka tråden