Förslag till nytt forum

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tycker det vore trevligt att ha ett forum enbart för rykten och diskussioner om produkter som ännu inte lanserats. Det är irriterande att behöva sluta surfa på 99mac inför alla expos för att undvika att få reda på vad som kommer lanseras (jag vill gärna bli överraskad).

Forumet skulle kunna innehålla diskussioner om alla olanserade produkter oavsett om det gäller hårdvara, mjukvara eller vara indelade i just mjukvara och hårdvara eller kanske Apples produkter och övriga.

För övrigt hävdar jag att textrutan man skriver sina inlägg i borde vara större. Vad använder ni för browsers egentligen ni som inte störs över dess litenhet? Nu kör jag IE 5 och det får plats endast kring 7-10 ord per rad vilket är ytterst irriterande... Snälla det är ju bara en enda siffra på en enda hemsida det gäller!

Bra idé

Ett forum för "Kommande produkter/rykten"

Ett forum för "Programvara" skulle vara bra också, det är inte alltid ens frågor passar in i övriga kategorier.

För övrigt hävdar jag att textrutan man skriver sina inlägg i borde vara större.

Vi skall titta på detta vid nästa uppdatering av UBB-forumet, som sker när nästa version (6.2) är klar ifrån betaperioden.

1
Bevaka tråden