AppleCare - Not?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Förläng din rätt till service och assistans till 3 hela år med AppleCare Protection."

Det gjorde jag men känner att jag inte riktigt får den spontanitet och bra svar som jag önskat. I något fall har jag kommit till samma person x antal gånger. Kemin har varit dålig, varför jag bett att få byta till en annan i teamet.

Jag har en känsla av att man är underbemannade. De talar för fort och oengagerat.

Vad har ni för erfarenheter?

De är ju programmerade maskiner som bara pratar och inte lyssnar på vad man säger.

Vet inte om det där extra året garanti är värt över 2k...

3 år är det nog!?

Min erfarenhet kanske vara en bra fråga till "Apple svarar"?

Tre år totalt ja, men i Sverige har vi två års lagstadgad garanti mot produktfel.

Supporten behöver man ju inte när 99mac finns.

Åjo, det tycker jag nog. Och "plan" är mer övergripande än produktfel. Även om 99mac är en underbar källa att ösa ur!

Fast jag vill ska få mer för pengarna...det lovar jag. Stay tuned!

[ 02 September 2002, 16:00: Meddelandet ändrat av: Kenneth Pilo ]

1
Bevaka tråden