Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Medal of Honor: AA Spearhead

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-01-22 12:57

vad trist

men då har man något att se i framimot

  • Medlem
  • Lund
  • 2003-01-22 13:11

Fattar de inte att de tjänar mer på att släppa spelen samtidigt för alla plattformar?

  • Oregistrerad
  • 2003-01-22 15:48
Citat:

citera: Skapades ursprungligen av: hugin

Fattar de inte att de tjänar mer på att släppa spelen samtidigt för alla plattformar?

Det är hitills bara Blizzard som har fattat det

Id software är ett annat spel företag som har fattat det. Ialla fall när det gällde quake3. Dom gjorde också RTCW Mp betan för mac innan det var beslutat att den skulle portas till mac.

  • Oregistrerad
  • 2003-01-22 20:26

Men än har inte ID software släppt några hybrider på nya spel som blizzard har gjort, den enda hybrid ID har släppt som jag vet är Q3 gold :rolleyes:

  • Medlem
  • 2003-01-25 20:27

Red storm också, Dem har juh släppt kanontitlar, r6 rs ghr.

Är det någon som vet om spearhead demot är ute ännu ?

PC demot finns ute, mac demo finns inte för Medal of Honor AA och inte för tillägget Spearhead heller. Det är tråkigt för då skulle fler få uppleva den spelkänsla som finns i spelet.

Synd bara att är tvungen att dra ner grafiken för att det ska flyta på bra med min iMac. ATI Rage 128 Pro 16MB är har lite för lite kraft för spelet.

  • Medlem
  • 2003-01-26 11:06

Man spelar inte spelen för grafikens skull, aja kanske myst då Hehe.

Det kan jag hålla med om, grafiken gör högst 5% av spelet. Men jag skulle vilja få ut så mycket som möjligt av spelet. Mitt Civilization 1 som jag har är det klart bästa spel jag har spelat genom tiderna. Kan tillägga att min färgfil är trasig så jag kör den svart vita versionen, det går knappt att se nåt men det är ändå värt att lägga ner veckor i rad till spelet.

Nuförtiden handlar det nästan bara om grafik i dom flästa spelen och det stör mig på många sätt.

Spelidén, spelbarheten och spelkänslan är dom två sakerna jag prioriterar högst. För mig så utgör dom över 80% av spelet.

OBS! Medal of Honor är ett spel som inte ligger långt efter Civilization 1 i mina ögon.

  • Medlem
  • 2003-01-26 21:32

Civ är ett jävligt bra spel ja. Mohaa är grymmt. Specielt mp delen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-20 19:02

Spearhead är nu på Beta stadiet. Jag hoppas att det blir som det var med förra MoH spelet. Att det kommer att släppas längt före det angivna datumet.

Det datum som nu är satt är någon gång i Maj.

Bevaka tråden