Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ragnarök: 3d grafiker / musiker

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2002-07-05 19:50

Hejsan, hörde från en vän till mig att ni håller på med ett spel till mac. Kul tänkte jag och kom ju på att jag kanske kan bidra på ett hörn. Det är därför jag skriver det här inlägget.

Jag skulle kunna hjälpa er med modellering / texturering av realtids modeller till spelmotorn samt komponering av musik. Lite demo på 3d grafik som jag gjort hittar ni på (3dfredrik.cjb.net)

/CLAW

[ 26 September 2002, 12:42: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

Mäkta imponerande bilder! Om alla i teamet är så bra, lägger ner mycket tid och är ambitiösa så kommer hypen kring det här spelet bli lika hög som under Halos glansdagar! (om man nu vill det)

Grymt snygga bilder Claw, jag är riktigt imponerad.

Jag med...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-07-12 13:57

och även jag

  • Medlem
  • 2002-07-12 18:21

Tack för alla komplimanger, det värmer:)

Jag är imponerad!

Kolla här då, ni borde kanske kontakta den här killen: Seung Ho

CLAW: Makalöst. Klockan, Darth Vader...alltså...my god. Riktigt, riktigt sweet.

Angående den här sista killen, wow. Men ingen Mac-användare...ska vi inte ta och göra detta enbart med Macanvändare? Bara för principen...eller?

[ 16 Juli 2002, 09:19: Meddelandet ändrat av: - Daniel Eriksson - ]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-07-16 20:02

skulle kunna hålla med daniel om det. Jag tror vi har tillräckliga resurser här från 99mac.com. Vi _behöver_ inte ens fråga honom

Tycker vi ska vara macare som skapar spelet och att det bra ska vara macare som kan spela spelet?

Mvh

Tja, man kan ju släppa spelet lite senare till pc, så att vi macare kan ha tränat upp oss jäkla mykke, sen spöar vi pc-nissarna!!!!

Tråden finns kvar! Forumet Ragnarök fortsätter i Spelforumet tillsvidare... /Jon

1
Bevaka tråden