Nu blir jag sur!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-03-03 13:50

Nu blir jag förbannad! Kollade precis på hemsidan för Halo och för Unreal 2, där det står att inget av spelen kommer till Mac! Fy vad dåligt säger jag? Var det inte Steve som snackade brett och glatt om hur framtiden för spel ser ut på Macen? Vilka spel då? Jag menar, Bugdom & Cro-Mag Rally är inte vad jag tänkt spendera de närmaste åren framför. Och varför lansera GeForce 4 för Mac när man inte har någon nytta av det? Skitdåligt säger jag!

Snarare tecken på dåliga webmasters... Halo kommer defenitivt till mac . Ureal 2 är inte annonserat än men man kan nog va ganska säker på att det kommer till mac det me.

• Oregistrerad
  • 2002-03-03 15:44

Får väl hoppas på det... Man fick ju veta för ungefär ett år sedan att både Unreal 2 och Halo skulle komma till Mac. Blir dock lite orolig eftersom det stod endast för PC på Unreal 2s Officiella hemsida och endast till X-Box på Halos officiella hemsida. Känns lite tungt om de inte kommer. =(

Halo kommer till Mac. Det har till och med M$ sagt.
Unreal 2.. Tror dom har snackat om att det blir en mac version..

• Oregistrerad
  • 2002-03-03 17:58

Man kan väl bara hoppas. Jag hade verkligen hoppats på Unreal2.

Ktulu, man kan ha ett GF4 till mycket annat än bara till spel. Diverse 3D/video/matte-program som tar nytta av GF´s 3D-möjligheter, så det är därför Apple har satt in GF4 kort i de kraftigare macarna, skulle jag tro.

[ 03 Mars 2002: Meddelandet ändrat av: PageNotFound. /Per ]

1
Bevaka tråden