Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Endast OSX + Diablo2. Ja eller nej?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp!
Jag endast OSX installerat. Det menas att jag inte kan installera mina Diablo cd. Jag har försökt att dela upp hårddisken på 2 och installerat OS9.1, installerat spelet där med OSX på andra halvan av hårddisken. Jag skickade över D2 mappen över till en mapp under OSX. Jag gjorde en kopia av den, sedan raderade jag hårddisken och installerade endast OSX, samtidigt som jag lade tillbaka den under OSX efter installeringen. Det kan tilläggas att laddade ned OSX patchen för spelet och hade den installerad då jag gjorde en back up. Men när jag sedan laddade D2 mappen fungerade det inte. Mitt problem: finns det ingen som helst möjlighet att spela D2 utan OS9x?!? Jag vill inte ha OS9x installerat. Det verkar som jag fullständigt går bet på att spela Diablo på OSX.
Kan någon hjälpa mig? Eller är det bara att bita i det sura äpplet (förutom att installera OS9x igen)?

Gambit

Jag har endast OS X installerat, och det funkar att köra utan problem. Tror dock att man måste ha 9:an för att installera

Ett tips är väl att du installerar 9:an på samma hårddisk som du har X installerat på redan, instalera spelet och ta sedan bort OS 9 mapparns

1
Bevaka tråden