Lineage i semi-publik beta...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2002-02-05 18:31

En MMORPG som det verkar bli något av ta en tripp till http://www.lineage-us.com och signa upp. Download hastigheterna är under all kritik men med lite tur är min serverkärra klar med det imorrn bitti. Då ska det våldas...

Jag tycker faktiskt spelet rann på riktigt hyfsat på min arbets-imac på 400 hästar. Har bara 192 i RAM också, vilket gjorde det hela ännu mera imponerande.
Roligt att sådana spel kommer till Macen också, synd bara att det inte var mer realtidsvåld i 3d

Tjenis!

Jag har ingen större koll på RPG spel, men det här verkar ju vara ngt i hästväg.
Är det värt att testa? Jag har redan laddat hem spelet men kände mig lite osäker på registreringen.
Blir det så att dom kommer automatiskt att dra en massa pengar efter demomånaden är slut eller får man bestämma själv om man vill vara med då?

Hur funkar själva spelet? Ska man gå omkring och leta hundar att träna eller vad är själva dealen?

Lite info till nån som aldrig spelat ett RPG i hela sitt liv.

- Slice -

• Medlem
  • 2002-02-06 16:03

Du bestämmer själv sedan jag har iaf inte släppt ifrån mig några VISA uppgifter

RPG i allmänhet är oftast variationer på Drakar och Deomner temat, riddare, magiker en och anna luring och en massa monster. Buss på helt enkelt, finns än rätt utförlig manual på sidan dessutom. (Jag antar iaf att den är utförlig då den viktar in på 17Mb zippad)

Ett annat MMORPG som kommer att komma

Worldforge

Worldforge är gratis, det kanske jag borde nämna...

1
Bevaka tråden