Unreal Tournament för OS X!!!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2001-09-29 11:06

Har precis släppts!!

Finns hos VerionTracker

Det är dock en preview, men ändå! Ska snart prova..

• Medlem
  • International user
  • 2001-09-29 12:15

Åh, så fantastiskt skönt.. En av två stora orsaker till att ha MacOS 9 också installerat borta!

Mycket nice!

• Oregistrerad
  • 2001-09-30 16:29

Funkade dock inte så bra för mig, inte alls faktiskt, även fast jag har det som krävs. Men det är ju bara en test version så.. men det blir nog bra så småning om!

Nu vill jag bara ha Diablo II, Dreamweaver 4 och Photoshop så kan man ju sluta använda 9an

Citat:

Skapades ursprungligen av: bOOzo:
Funkade dock inte så bra för mig, inte alls faktiskt, även fast jag har det som krävs. Men det är ju bara en test version så.. men det blir nog bra så småning om!

Fungerade klockrent för mig, spelade dock bara de två första banorna.
Däremot testade jag Quake III 1.29 (eller vad det var) för X och det fungerade inte alls, det startade och så, men skärmen var svart!

Testa 1.30 istället

ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/quake3/mac/

• Oregistrerad
  • 2001-10-01 15:30

Är inte 1.30 bara för classic än så länge??

• Medlem
  • Stockholm
  • 2001-10-01 16:01
Citat:

Skapades ursprungligen av: bOOzo:
Är inte 1.30 bara för classic än så länge??

Jo, har inte kommit för X ännu. Vet inte vart Macnytt fick det ifrån, kanske låg uppe på FTP´n i några minuter, sådant har hänt tidigare.

Quake 3 för OS X är släppt, jag laddar hem det nu....

Hoppas att det fungerar bättre än UT för X.

/Stefan

• Medlem
  • International user
  • 2001-10-02 17:12

Jag lyckades inte heller få igång UT... Fast det är skit samma, jag har ingen dator och jag har en känsla av att jag inte kommer att få min nya förrän UT X kommit ut i typ 14 nya versioner samt att dom flesta stora Modarna (Läs SF INF TO SAS) har programerat om sina startfiler lite så att dom också fungerar under OSX....

Jag fick iång UT på X, men det gick ack så slött, spelade ingen roll hur långt jag drog ner inställningarna

...men det är ju som sagt en Beta.

Inom kort blir det headshots utan att boota om till 9.2...

Jag fick iång UT på X, men det gick ack så slött, spelade ingen roll hur långt jag drog ner inställningarna

...men det är ju som sagt en Beta.

Inom kort blir det headshots utan att boota om till 9.2...

1
Bevaka tråden