Köpa, Köpa, Köpa !!!!!!!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-11-29 18:52

Nån som kan tala om för mig var man kan köpa macspel billigt på t ex nätet. Jag skickar efter mina på macoteket men jag vill ha lite fler alternativ att välja på

Det får gärna vara utomlands bara man slipper betala med kreditkort (helst). Det bästa jag har hittat är IMG men det är ingen idé om man inte prenumererar på deras sablars cd-skivor som crashar datorn tillslut

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Arcane02:
Nån som kan tala om för mig var man kan köpa macspel billigt på t ex nätet. Jag skickar efter mina på macoteket men jag vill ha lite fler alternativ att välja på

Det får gärna vara utomlands bara man slipper betala med kreditkort (helst). Det bästa jag har hittat är IMG men det är ingen idé om man inte prenumererar på deras sablars cd-skivor som crashar datorn tillslut

Svenska ställen är Webhallen och Nordic Softsales på nätet. Lokalt kan jag säga att Åhlens i Stockholm är bra.

Är du beredd att "go international" så är engelska MacGold en "guldgruva" i fler avseende. De har bredaste sortimentet, jag sett :rolleyes: , i Europa och du slipper tull då det är handel inom EU

• Oregistrerad
  • 2002-11-30 21:53

Tack för hjälpen, macgold är precis som du sa en riktig "guldgruva" och det gör det ju inte sämre att dom har låga priser

MacGold har intressanta priser, men vad kostar frakten. Det enda som står är att den är gratis inom UK. Någon som vet?

Minsta order från dom är £19.99 ≈ 300 kr

1
Bevaka tråden