Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

roligt lr?!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-11-25 22:05

dehära ghost recon, är de roligt ens?

vet inte om jag ids sprätta förpackningen....

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gadd:
dehära ghost recon, är de roligt ens?

vet inte om jag ids sprätta förpackningen....

Jag kan naturligtvis inte prata för alla, men jag tyckte det var en höjdare. Lite mer "kick" att smyga omkring och veta att ett skott och du är (oftast) ute ur leken. Jag är lite trött på att "strafa höger och vänster och skjuta på allt som rör sig"
Här finns det lite fler åsikter om spelet (både demo och fulla versionen).

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-11-25 23:18
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gadd:
dehära ghost recon, är de roligt ens?

vet inte om jag ids sprätta förpackningen....

jävligt kass..
och än mer kass eftersom du är Quakare..
du kommer somna (som jag)

  • Oregistrerad
  • 2002-11-26 18:37

Jag blev väldigt besviken när jag spelade det första gången. Förväntade mig en lika angenäm spel upplevelse som Rainbow Six spelen men så blev icke fallet.

Och vi som lirar mycket Quake och UT kommer att slummra till lite då och då men det ä inget att göra nåt åt.

För oss som älskar realism så är Ghost Recon en riktig höjdare

Men för Quakeheads som du Gadd så är det tveksamt om det är värt det.

Du skulle ha låtit mig eller Samul ha vunnit UT-turneringen...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gadd:
dehära ghost recon, är de roligt ens?

vet inte om jag ids sprätta förpackningen....

Det är enormt populärt på GameRanger Demot toppar med 23.800 spelade matcher förra veckan och orginalet är 2:a med 14.000. Tvåan är dubbelt så stor som trean. Det säger väl lite, men....

Jag testade Rough Spear gilla inte det, provade nu GhostDemot, och det faller inte mig på läppen. Spelet är _svårt_ jag får huvudet avskjutet utan att veta varifrån skottet kom Men jag föredrar Urban Terror

ghost recon är ett förträffligt spel(åtminstone i singleplayer) om man gillar action i kombination med strategi. de stora banorna innebär dock att dess föregångare rogue spear faller mig mer i smak om man ska spela nätverk.
tanken med ett realistiskt "pang pang lir" är enligt mig att man bara har ett liv. tyvärr har tom clancys serie iom GHR blivit ett i raden av spel med "respawns".

har jag missat något eller är RS fortfarande det bästa nätverksspelet? dess multiplayer setup är ju så överlägsen!!!

1
Bevaka tråden