Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köpa spel i Göteborg/Stockholm?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag bor i Göteborg och ska till Stockholm några dagar. Hittar inget bra ställe med spel för Mac i Götet. Är det nån som vet om det finns och i så fall var? Samma sak i Stockholm - hallå huvudstadsbor, var köper ni spel nånstans? Tacksam för svar till detta mitt första inlägg i 99mac.com!

Välkommen till 99mac Filokalia!
Hoppas du kommer att trivas!

Nu är jag varken från Göteborg eller Stockholm, men jag kan tipsa dig om denna tråd!

Hoppas du finner vad du söker.

/M

På MacSupport i Stockholm har vi ett urval av spel på lager, på vårt kontor i Göteborg kan man beställa hem.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Filokalia:
Jag bor i Göteborg och ska till Stockholm några dagar. Hittar inget bra ställe med spel för Mac i Götet. Är det nån som vet om det finns och i så fall var? Samma sak i Stockholm - hallå huvudstadsbor, var köper ni spel nånstans? Tacksam för svar till detta mitt första inlägg i 99mac.com!

Åhlens i Stockholm är hyfsat. Åhlens i Göteborg mindre bra. Sekvencia mittemot Åhlens har lite spel. Annars köper jag online från macoteket och Nordic Softsales

->Filokalia

De har ju en ganska ny spelbutik på Frölunda Torg. Har du kollat där?

Spelbutiken i Femman-huset har haft en del mac-spel, men det är nog förmodligen tunnsått där nu. Har du kollat?

1
Bevaka tråden