Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PCbanor till Ghost Reacon?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-12-25 22:38

Det finns ju en massa banor som PC snubba rgjort. alla ligger nästan som EXE filer. Någon som ahr tips på lösa banor att ladda ner. Vill spela singelbanor då jag spelat klart spelet redan...

Har du provat att köra EXE filen på en PC eller i VPC eller liknande? Det borde ju vara i samma format som original banorna. Kanske EXE filen installerar de riktiga banorna? Då borde vi kunna få låss dom och spela på Mac!

  • Oregistrerad
  • 2002-12-30 07:32

Har kört exe filen i en PC, men sen att få över dem så de funkar har jag misslyckats med...

Får se om jag kan köra det i VPC. Har en licens liggande här som jag kan använda. Får se om jag löser det.

Vill ju ha fler banor att spela på!

  • Oregistrerad
  • 2003-01-04 11:12

På sidan http://ghostrecon.3dretreat.com/modding.asp, tankade jag ner "The 22nd SAS Equipment Mod v1.0" som är en ny bana till ghost Recon. Jag installerade den i Virtual PC (filen var en exe fil och den gick att installera utan att PC versionen av Ghost Recon var installerad).
Dra mappen: program files/Red storm Entertainment/Ghost Recon/Mods/sem på PC´n till Ghost Recon Data/Mods på Macen.
Starta Ghost Recon, välj options, mods och aktivera den nya mission som dykt upp i ramen till vänster...
Fungerar!

1
Bevaka tråden