World War 2 online Reklam

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag testade betan av ww2online och jag har nyligen fått ett brev som tackar för att jag beta testade. Dom vill att man ska sprida intresse för spelet åt macfolket. Jag kommer nog inte att köpa spelet för man fåste först köpa spelet och betala för att sen spela föutom ett tag man har registrarat sig då man får spela gratis. Sen är det månads avgift. Det är inte min ekonomi nog star för. Men testa betan innan den stängs av från servrarna!

Här är brevet jag fick!

WORLD WAR II ONLINE
IMPORTANT INFO ABOUT YOUR BETA ACCOUNT

This is an automated e-mail sent regarding your Beta subscription at Playnet.com for World War II Online.

A huge thanks for helping us get ready for the Mac release of World War II Online.

We are extending Macintosh Beta subscriptions through November 17th, meaning you can continue playing on the public servers. Anytime after November 13th you can purchase a retail copy of the game and use the CD key to convert your account from Beta to Premium subscription.

More details on converting your subscription can be found by visiting the Mac Beta forums.

DETAILS ON ACCOUNTS
http://www5.playnet.com/bv/wwiiolhq/dg_message.jsp?group_id=8885&parent_id=1803899

As you can well imagine, this launch is a very big deal to us. We can use any help you feel you can offer in helping to start a grass-roots effort to bring the game to Mac gamers out there. Write reviews, contact your favorite websites, post messages in forums, offer help and training to new players. Any and all of these things will make a huge difference to the success of the product.

From the entire CRS and Playnet team, we offer you our sincere thanks for your efforts and support.

BUY WWII ONLINE MACINTOSH EDITION
http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore/

jag har laddat ned betan, dock inte fått igång nätverksspelet som jag önskat...

verkar krångligt att konvertera och fixa med konton...

battlefield 1942 - portning till os x är efterlängtad.

1
Bevaka tråden