Switcher behöver förslag på bra återförsäljare i Sthlm

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-18 14:16

Hej

Blivande jag är en blivande switcher, tyvärr verkar det inte finnas någon återförsäljare som har något större utbud här (Östersund).

Nu reser jag till Stockholm ganska regelbundet och undrar om någon har förslag på bra återförsäljare som man kan besöka för kolla in olika modeller hos.

Bör vara i någorlunda centralt, åtkomligt med kollektivtrafik och helst öppet till 18:00 eller längre på vardagar.

Några förslag?

• Medlem
  • International user
  • 2003-02-18 17:21

Sekvencia är väl det man hör nämnas mest om folk vill titta på en burk, men det finns även andra.

http://99mac.com/registret.shtml

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-24 14:29

Saxat från Secvencias hemsida:
Sekvencia City Klarabergsgatan 37

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Stickan:
Hej

Blivande jag är en blivande switcher, tyvärr verkar det inte finnas någon återförsäljare som har något större utbud här (Östersund).

Det finns, vad jag vet, två återförsäljare i Östersund: Kontorsvaruhuset och Konea (före detta Pocab) båda på Bangårdsgatan.

Min erfarenhet är tummen ned för Konea. De lägger på en drös på priset och har ganska dålig service rent generellt. Det är dock de som har serviceteknikerna.

Kontorsvaruhuset är hjälpsamma och har ungefär samma pris som Applestore.

Ingen av dem har dock ett "lager" av macar, om det var det du väntade dig.

Jag beställde själv en ny mac av Kontorsvaruhuset i torsdags eftermiddag

/Simon
(fattig)

[ 24. februari 2003, 22:43: Meddelandet ändrat av: Simonsj ]

• Medlem
  • Boston
  • 2003-02-25 16:07

Redagruppen på Flemminggatan tycker jag är bra. Där kan man få känna på grejerna om man vill. Tyvärr har dom bara öppet till 17 tror jag.

InLife ska ju snart öppna sin nya Concept Store på Sveavägen 35-37, ska bli intresant att se hur det blir.

1
Bevaka tråden