Var hittar man Waterfield Designs väskor i Sthlm

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-11-30 02:35

Om en vecka får jag min nya Powerbook G4 och då måste jag ju ha en väska som matchar så jag tänkte inhandla en Waterfield Designs cargo väska och en sleeve till den. Nu är bara problemet att jag inte vet var jag ska köpa den. Det känns ju lite surt att betala frakt och så om jag kan köpa den i Stockholm direkt, så min fråga blir då följdaktligen - Var kan jag köpa en sådan i Stockholm?

/arvid

[ 30 November 2002, 02:35: Meddelandet ändrat av: arvid. ]

Köpte den från USA, en Large Cargo Bag med sleevcase och gear pouch, den bästa väska alla kategorier jag någonsin sett, fantastisk kvalitet !!!

Allt levereras på under en vecka och kundservicen är helt fantastiskt, det bästa tillbehör jag köpt till min titanium.

Jag betvivlar att du hittar en återförsäljare i Sverige.

• Medlem
  • Nacka
  • 2002-12-01 06:32

Hmm ja ja.. det blir väl postorder då... :rolleyes:

/arvid

• Medlem
  • Nacka
  • 2002-12-01 06:34
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Daniel Ström:
Köpte den från USA, en Large Cargo Bag med sleevcase och gear pouch, den bästa väska alla kategorier jag någonsin sett, fantastisk kvalitet !!!

Allt levereras på under en vecka och kundservicen är helt fantastiskt, det bästa tillbehör jag köpt till min titanium.

Hur stor är large väskan förresten? Måtten finns ju på sidan, men sådär känslomässigt.. Hur mycket kan du trycka ner förutom powerbooken? Känns den stor?

/arvid

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: arvid.:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Daniel Ström:

Hur stor är large väskan förresten? Måtten finns ju på sidan, men sådär känslomässigt.. Hur mycket kan du trycka ner förutom powerbooken? Känns den stor?

/arvid

Svårt att säga.... Men jag får iaf med en del böcker och en pärm eller två. Väskan känns dock aldrig för stor, jag har med mig iPod och kamera plus att det blir ju en hel del kablar o tillbehör som hänger med.

Om du vill ha med dig lite annat än bara själva maskinen så skulle jag välja en Large. I yttermått så är det väl bara djupet som skiljer Large och Medium åt, om jag kommer ihåg rätt.... Personligen är jag glad att jag valde en Large.

• Medlem
  • Nacka
  • 2002-12-06 21:20

Tack för tipsen!
Arghh!

Försöker bestämma mig om jag ska köpa en Medium eller en large. Den som är large är ju visserligen en hardcase istället för softcase. Det är ju bra om man har en dator i den... Men 5,1 " känns rätt tjockt... Svåååårt...

/arvid

99mac´s testlabb släpper ett väsk-test inom några veckor om allt går som det ska. Det är dock ingen WaterField väska med bland testobjekten denna gång, men fyra andra spännande produkter kommer att jämföras.
Håll utkik!

/M

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: -Martin-:
99mac´s testlabb släpper ett väsk-test inom några veckor om allt går som det ska. Det är dock ingen WaterField väska med bland testobjekten denna gång, men fyra andra spännande produkter kommer att jämföras.
Håll utkik!

/M

Synd jag bor i Umeå, annars hade ni kunnat få låna min. Waterfield väskan är den i särklass bästa väska jag prövat. Jag har fakiskt hunna beta av ett par olika märken, en bra väska för de flesta ändamål är svår att hitta.

• Medlem
  • Nacka
  • 2002-12-13 14:42

Japp då var en Cargo Large med sleeve beställd! Ser fram imot att få hem den!

/arvid

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: arvid.:
Japp då var en Cargo Large med sleeve beställd! Ser fram imot att få hem den!

/arvid

Härligt, det brukar gå riktigt snabbt.... en god vän till mig beställde på Fredag kväll, den anlände till Stockholm på Måndag och levererades till Umeå på Tisdagen.

1
Bevaka tråden