Cinema Display 22 tum

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Noterar att Macbarometern inte uppdaterat priset på Apple Cinema Display 22-tum, www.PowerPC.se har prissänkt till 25.592 exkl. moms. Till detta ställer jag frågan, hur lång livsläng ska man räkna för en sådan skärm? Tror mig ha hört 10.000 timmar - stämmer detta ? Inwaerhouse ligger på 25.495 - någon som vet ifall den går att få billigare eller vad åtförsäljarna betala innan dom lägger på för förtjänst? Tänkte skaffa en sådan ihop med en 933MHz´are som personalköp... motsvarar vad jag annars röker upp varje månad (ca: 1.100/månad). Min lilla gåva/ursäkt för att sluta röka

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Olle Jonsson:
Noterar att Macbarometern inte uppdaterat priset på Apple Cinema Display 22-tum, www.PowerPC.se har prissänkt till 25.592 exkl. moms. Till detta ställer jag frågan, hur lång livsläng ska man räkna för en sådan skärm? Tror mig ha hört 10.000 timmar - stämmer detta ? Inwaerhouse ligger på 25.495 - någon som vet ifall den går att få billigare eller vad åtförsäljarna betala innan dom lägger på för förtjänst? Tänkte skaffa en sådan ihop med en 933MHz´are som personalköp... motsvarar vad jag annars röker upp varje månad (ca: 1.100/månad). Min lilla gåva/ursäkt för att sluta röka

10 000 timmar, det skulle innebära något drygt år om Macen står på dygnet runt, kan det verkligen stämma?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-01 07:16

Jag köpte min för 2 år sedan och den funkar perfekt fortfarande. Den har stått på sedan jag fick den. För övrigt det bästa tillbehör jag någonsin köpt:) Supernöjd!

Lycka til med rökningen!!!

Livslängden för en platt skärm ligger på minst 50000 timmar dvs knappt 6 år dygnet runt användande...

1
Bevaka tråden