Hur går det med macbarometern.com

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-09-07 19:06

Nu är det en bra bit in på September, och det står fortfarande "Vi återkommer i slutet av augusti med fräscha priser och en ny server" på macbarometern.com´s hemsida. Hur går det med den nya servern och DNSerna? Saknar en sida där man lätt kunde kika på de rådande priserna i mac-sverige...

/arvid

Gambit undrade åxå det...

• Oregistrerad
  • 2002-09-07 20:30

Det är bara att kolla MacWorlds barometer.
Originalet...

http://macworld.idg.se/community/macbarometern.asp

Som Palle sa, kolla in MacBarometern hos MacWorld - originalet - istället.
Där hittar ni aktuella priser.

MacBarometern.com har fortsatta problem. Network Solutions ringde Martin i veckan och nu kommer vi att få flytta domänen, vilket vi har haft problem med. Ni får ger er till tåls lite till men vi hoppas att vi kommer på fötter igen så snart som möjligt.

Undertiden så finns skåningens lista - han får dessutom betalt för att uppdatera den så där bör det väl vara korrekta priser? Inte från lika många återförsäljare men ändå.

Jag tycker precis som en del andra att du ska kolla in Macworlds barometer. Jämfört med den känns macbaromtern.com som en väldigt billig och blek kopia.

Även om den inte innehåller lika många åf så uppdateras den i alla fall regelbundet.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Rickard A:
Även om den inte innehåller lika många åf så uppdateras den i alla fall regelbundet.

MacBarometern.com uppdaterades två gånger i veckan. Innan problemen började vill säga.

• Medlem
  • Nacka
  • 2002-09-16 18:25

Hur går det med allting? Blir det nå macbarometer?

/arvid

• Medlem
  • Nacka
  • 2002-09-18 18:29

Bump

/arvid

Arvid, jag räknar med att du hjälper mig att uppdatera priser när vi är igång igen.

Vi har fått tillbaka domänen, och har satt upp våra register på en ny server. Snart så är vi igång igen.

• Medlem
  • Nacka
  • 2002-09-23 17:51
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christian Åhs:
Arvid, jag räknar med att du hjälper mig att uppdatera priser när vi är igång igen.

Vi har fått tillbaka domänen, och har satt upp våra register på en ny server. Snart så är vi igång igen.

Tja, det skulle jag nog faktiskt kunna tänka mig att göra... Vad får man för löneförmåner?

/arvid

1
Bevaka tråden