Laserskrivare

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skövde
  • 2003-01-26 23:51

Jag undrar om denna skrivare är något ha? tradera

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-27 01:05

Nä. Den är ju typ jättejättegammal ju. Men du kan få köpa min helsenila HP LaserJet 4 Plus om du vill. Funkar inte med Mac dock såvitt jag vet, och parallellporten e paj...

Typ svingammal, sålde min urgamla select 310 för 500:- som måste vara rena klippet i jämförelse.

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: mondo65:
Men du kan få köpa min helsenila HP LaserJet 4 Plus om du vill. Funkar inte med Mac dock såvitt jag vet,

Vi har en sådan kopplad i ett Windows-nätverk och den fungerar utmärkt både från Mac OS X och det klassiska Mac OS 9. En stabil skrivare som bara går och går utan att strula.

Men att koppla in direkt i Macen blir nog svårare.

/c

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-27 10:35
Citat:

citera: Vi har en sådan kopplad i ett Windows-nätverk och den fungerar utmärkt både från Mac OS X och det klassiska Mac OS 9. En stabil skrivare som bara går och går utan att strula.

Men var får man tag på ett nätverkskort och skrivarserver? LaserJet Plus 4 är en stor, ful, beige plastklump... Väger säkert 20 kg.

• Medlem
  • Skövde
  • 2003-01-27 14:25

Om jag minns rätt var det runt 22 kg....

Funderar också på en laser - kan man komma undan billigare och/eller bättre än med en OKI okipage 8 lite?

• Oregistrerad
  • 2003-01-29 21:48

Har själv en OkiPage 8wLite, föräldrarna en OkiPage 8iM. Båda funkar i OS X.1, X.2. 8wLite har äkta USB och 8iM Parallel>USB Båda har funkat fint i 2 år, tonern är billig, trumman likaså.

Skrivarna finns från 2500:- på Pricerunner

/jens

1
Bevaka tråden