vad får man för ett N64?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-10-20 12:37

inklusive:
4 olikfärgade handkontroller, två rätt råliga och två rätt bra
1 rumble pack
1 minneskort
1 expansionpack

11 spel med org. förpackningar o manualer.
zelda ocarina of time, mario kart, turok 2, goldeneye, perfect dark, get force gemeni, mission impossible, centre court tennis, wipeout, knife edge, NHL 99.

tänkte uppgradera till GameCube, och då kommer väl N64:at ändå att hamna på hyllan..

btw, var är bästa stället för att sälja tv-spel? gula sidorna?
tacksam för svar.

• Medlem
  • 2002-10-20 13:58

för väl bidra med mitt tips som före detta nintendoanställd.

sälj inte!
du sitter på några riktigt klassiska titlar som håller länge. jag kör fortfarande mariokart t.ex.
eftersom att du inte får så mycket för grejerna hursomhelst så är det lika bra att behålla det.
dock skulle du kunna kränga de mindra bra titlarna om du lyckas.
typ turok 2, wipout och knife edge (min åsikt)

zelda5, mario kart, goldeneye, perfect dark, get force och nhl99 hade jag inte ens funderat på att kränga.

/majk

• Oregistrerad
  • 2002-10-20 14:46

jag vet, jag älskar goldeneye, PD och mario kart, och avgudar zelda.

men jag spelar dem sällan eller aldrig, och för att ha råd med uppgraderingen till gamecube måste jag nog sälja..

och du, vad får jag för t.ex endast knife edge? en banan? köpte det nytt för typ 150 spänn..

• Oregistrerad
  • 2002-10-22 12:42

Du ska inte köpa ett Gamecube innan det nya Mario Cart kommer ut. Köpte mitt N64 med 2 handkontroller, 4 spel och lite annat för £20 (under 300:-) och allvarligt talat så vet jag bara var jag har Mario Cart.

Utan tvekan världens bästa spel.

Måste säga att jag egentligen inte tycker om tv-spel. Har aldrig haft/velat ha ett Playstation eller liknande och har aldrig haft ett enda spel installerat på min dator men Mario Cart.. Det är en helt annan historia det.

• Oregistrerad
  • 2002-10-22 17:52

300 spänn för det låter lite väl billigt, klart under marknadspris..

och jag håller med, mario kart är bra. men efter så många timmar, plus att det inte är alls kul i längden att spela ensam har jag tröttnat.

och självklart kommer det ligga högt på inköpslistan sen för gamecube spel..

• Oregistrerad
  • 2002-10-24 09:54

Kolla om du kan byta in det när du köper ditt gamecube. När du köper nya grejer hos säljaren får du alltid mer i inbyte..

/Johan

• Oregistrerad
  • 2002-10-24 10:00

jasså?
det låter bra.
men jag skulle vilja se den affär som köper in knife edge, mission impossible och dåliga handkontroller..

säljer jag privat kan jag bli av med hela rasket..

Men ungefär hur mycket handlar det om? 1000:-? 2000:-?

• Oregistrerad
  • 2002-10-24 21:08

vet att marknadspriset är lågt, men under 1500 funkar bara inte.. har ju kostat många tusen.

1
Bevaka tråden