Mac OS 10.2 för $79

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hos Amazone kostar Mac OS 10.2 $79, löjligt lågt pris för ett "Super OS"

Innan någon ropar "hurra!!!", så läs villkoren får att få rabatt. Man måste bl.a. vara amerikansk medborgare för att kunna utnyttja erbjudandet.

[ 30 Juli 2002, 15:57: Meddelandet ändrat av: Petter Mårtensson ]

Antar att ni sett samma artikel på Macnytt? Visa mig...

Listan med "hakar" är löjligt lång.

• Oregistrerad
  • 2002-07-30 20:08

Är 1500 spänn för mycket begärt för detta super-OS? Kan förstå att man vill ha det så fort som möjligt, men om man klagar på priset bör man ta sig en funderare... Kolla bara priset på Windows... och alla vet vi ju hur "bra" det fungerar.

Ska väl inte vara s¨å svårt att punga ut med hälften av det för ett 10ggr bättre OS, eller har jag fel? :rolleyes:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Ktulu:Är 1500 spänn för mycket begärt för detta super-OS? Kan förstå att man vill ha det så fort som möjligt, men om man klagar på priset bör man ta sig en funderare...

Vem har klagat på priset?

Vem har klagat på priset?

Om man *kan* få tag på Jag-wire för ungefär 700:- så tackar man ju inte nej?

Om man är student eller lärare kan man köpa från Apple Store Education där studenter och lärare har rabatter på alla Apples produkter. Jajjamän, för svenska studenter och lärare också.

Söker "greencard" hoss amerikanska ambasaden direkt och köper 10.2:an nu!

[ 31 Juli 2002, 01:17: Meddelandet ändrat av: iWay ]

Eller: så ber man en kompis i USA beställa hem till sig, man skickar pengar till dem och de postar Jagwire märkt som "gift"...

Gift som i buggighet eller som gift som beroendeframkallande?

1
Bevaka tråden