"512MB Titanium"-auktion

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2001-11-07 18:52

Högsta bud just nu är 1.350:- för 512MB till TiBook!
Läge att lägga bud inom 5 timmar...
www.powerpc.se

Tack för påminnelsen hade nästan glömt bort det - jag vann med budet 1.376 kronor - hoppas det är garanti på det... *sparade* ca: 1.100 på att inte handla hos Macoteket Om sedan självaste Powerbooken från AppleStore behagade dyka upp så vore lyckan fullständig, fast det dröjer nog ytterligare 20-30 dagar

Olle

Oj, det var billigt!

Det skulle man själv köpt... Tipsa om fler auktioner i fortsättningen!

Kanske PowerPC skulle ta o köpa sig en reklamplats här på 99mac o promota för balla auktioner?

• Oregistrerad
  • 2001-11-08 20:20

...och jag som nästan trodde att Martin skulle bli arg och slänga ut "reklamen" ur "Prisjakt & Shopping"...

Vad gäller annonser här, så var det nåt på gång ett tag. Vi får se vad som händer.

Nej en dålig idé... varför få en massa andra dit som bara höjer priserna i onödan - ja ok då, jag är egoist. Skämt å sido, jag tycker att det är befriande att 99Mac inte är nedlusad med banners - fast om kostnaderna för detta ställe drabbar ägaren av domänen så tycker jag att man kan stå ut med sparsamma banners. Någon sa till mig att www.PowerPc.se är ett företag som är anslutet till "Dialect" och som i sin tur skulle vara ägt av Telia - har inte kollat detta... Telia sponsring slipper jag gärna.

• Oregistrerad
  • 2001-11-08 20:23

Olle!
Självklart är det garanti på minnet.

Nån som har tips på vad nästa auktion ska erbjuda???

• Oregistrerad
  • 2001-11-08 20:28

Olle: "Någon sa till mig att www.PowerPc.se är ett företag som är anslutet till "Dialect" och som i sin tur skulle vara ägt av Telia - har inte kollat detta... Telia sponsring slipper jag gärna."

PowerPC är ett helt fristående företag.
Den enda koppling jag kan komma på som vi har till Telia är att vi har deras kontantkort till försäljning i butiken. ...och en ADSL-koppling...

Dialect är för den delen inte ägt av Telia heller. Det är en fackhandelskedja.

Då ber jag ödmjukast om förlåtelse och tackar för att jag blev "rättad" - jag förmodar att mini-auktionerna först och främst är avsedda att locka till sig fler kunder till www.powerpc.se (Dialect), annars hade ni nog laggt ett script som la till 1 minut när buden kommer sekunderna innan klockan 23:55 - i mitt fall så mailade jag fullt medvetet mitt bud 45 sekunder innan tidsfristen gick ut och då har ni ca: 25 sekunder på er att hinna uppdatera så att fler bud kan hinna in... dvs. nästan omöjligt för någon att hinna svara med nytt bud i tid. Men ack ack... sådan är kapitalismen Tack i alla fall, jag kommer att ha koll på auktionerna i framtiden för det finns alltid något nytt roligt som man gärna vill skaffa sig till "rätt" pris... säker kommer jag att kolla mer ingående i er webbutik tack vare detta.

Olle

1
Bevaka tråden