Trådlöst.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vet något bra trådlöst tangentbord som passar till mac, helst OS10. Även den bästa musen. :rolleyes:

Logitech lär fungera bra. PC-specifika kanppar fungerar dock inte mig veterligen...

Jodå. "Windowstangenten" blir Macens "fornminnetangent".

Har faktiskt inte haft några problem själv, det enda är väl att de festliga "multimediaknapparna" inte går att ställa in vad jag vet. Oh sorrow.

Kan varmt rekommendera det snygga svarta Logitechtangentbordet, det är nog det bästa jag haft. Däremot är musen som följer med tyvärr rätt kass, enligt mig. Många andra gillar den dock, men jag föredrar den "gamla" ergonomiska Logitechformen - jag har stora händer.

Fördelen med just det svarta tangentbordet och musen är att man pluppar i fler och större batterier (4 AA i tangentbordet och 2 AA i musen i motsats till 2 AA i tangentbordet och 2 AAA i musen som på de gamla) vilket medför att man nästan aldrig behöver byta. Jag har inte behövt göra det än efter fyra-fem månader, och jag har spelat _mycket_ Counter-Strike.

[ 26 Februari 2002: Meddelandet ändrat av: Martin Kallisti ]

• Oregistrerad
  • 2002-02-26 14:49

Jag kör med en Logitechmus, trådlös, passar fint till den G4/733 jag använder. Både MacOS 9.x och X.

Jo, mössen säljer de ju som "Mac-kompatibla", men tangentbordens närmast fullständiga kompabilitet nämner de inte ens. Rätt konstigt. Kanske det att de har någon deal med MircoSnöft eller så.

Ivf kanske jag borde tillägga att tangentborden funkar fint i både OS 9 och OS X.

1
Bevaka tråden