Köpa iPod nu eller vänta en vecka?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple Store har ju under en tid haft erbjudandet att om man köper en 5GB iPod får man ett Connection Kit till (värt ca 500:-).
Erbjudanted går ut i slutet av denna månad. Hur troligt är dett att Apple gör så här för att de ska ta 5GB ut produktion och låta 10GB vara minimodellen?
I så fall, göra man bättre i att vänta med köpet och se vad som händer på marknaden?
MWNY är väl nu i sommar, kommer det att hända nått med iPod där?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-23 16:44

Troligen lurar en 20GB iPod runt hörnet ganska snart..och Apple kan ju alltid vidareutveckla den till en fulländad PDA!

Jag tittar på priserna på MacBarometern.com och det känns ändå som om 5GB iPod är väldigt prisvärd just nu. Så lågt kommer ändå inte 10GB att sjunka i pris.Men 5GB extra är kanske värt den slanten.

• Oregistrerad
  • 2002-06-24 06:21

Fick mail från Macoteket, dom säljer ut iPod för om jag inte missminner mig för cirka 3500 plus moms och du får även det X-tra erbjudandet.

Jag hoppas verkligen att macotekets erbjudande gäller över helgen också, det står att det skall gälla till 30/6. Betyder det att de tar upp beställningar och säljer för 4300 kr eller att man skall ha beställt på fredagen för att få det priset, någon som vet?

• Oregistrerad
  • 2002-06-29 18:32
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christoffer Larsson:
Jag hoppas verkligen att macotekets erbjudande gäller över helgen också, det står att det skall gälla till 30/6. Betyder det att de tar upp beställningar och säljer för 4300 kr eller att man skall ha beställt på fredagen för att få det priset, någon som vet?

Kolla på följande URL:

http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=46288&group=normal&stamp=1024393712&extended_info=179625

Där står det att det gäller tom till idag!

1
Bevaka tråden