iMac prisjakt!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då jag förstått att det är många i detta forum som avser att köpa eller (som jag) redan har beställt en ny iMac så tänkte jag att vi gemensamt kan hitta det billigaste priset.

Bästa pris på iMac G4/800 SuperDrive som jag hittat är InWarehouse som vill ha 24.187 kr inkl moms.

Går den att få tag i billigare?

Det var en låg prissättning, men säg så här, ingen köper väl 800-modellen utan att sätta i mer minne. Även om den händige gör det själv så är det väl intressant att också få ett pris på exempelvis totalt 512 Mb direkt från leverantör. Eller är det bara jag som låter återförsäljaren sätta dit mer minne?

REDA GRUPPEN är billigare!

Endast 24 125:- inklusive moms.

Jag har länge sett denna återförsäljare som den billigaste va gäller datorer, kringutrustning som minnen ligger dock för högt.

/Emil

• Oregistrerad
  • 2002-02-06 21:07

Att mecka runt lite med datorerna man skaffar hör ju till, annars "lär" man ju inte känna dem riktigt! Det är ju det som är det roligaste! Sen när den är maxad med grejor och funkar perfekt så är ju liksom det där roliga slut och man börjar genast suckta efter nya maskiner. Tycker jag iallafall!

[ 06 Februari 2002: Meddelandet ändrat av: Jen$ ]

• Medlem
  • Örebro
  • 2002-02-19 08:58

PowerPC i Lidköping!
iMac 800 18.992:- exkl. moms = 23.740:- inkl. moms.

Köpte min iMac 266 för ganska så exakt 3 år sedan,
en QS 733 till jobbet i höstas och nu har jag en iMac (Combo)
ligger och väntar, alla köp har jag gjort via PowerPC.

De satte till och med in mer Minne åt mig i iMacen utan kostnad, det var för 3 år sedan,
är inte säker på om de gör det fortfarande.

Hemsidan hittar du här

1
Bevaka tråden