Cube?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ok, det är så att en av mina lärare i skolan är en amerikan. Och nu ska han åka på "semester" till USA. När han är där ska han fixa en massa prylar åt några i klassen. Och nu råkar det vara så att hans kompis har en av de häftigaste Macarna som någonsin funnits. Cuben. Jag har fått ett pris på den men ingen spec. på vad det är. Vad kan man begära att det ska vara för $200?

Och, kommer den att funka i Sverige?Tänker mest på att de har annan volt och så i USA.

[ 20. Januari 2003, 22:29: Meddelandet ändrat av: Christoffer Larsson ]

• Medlem
  • International user
  • 2003-01-20 22:55

För det priset kan du begära nästan ingenting

Snorbilligt! Kööööp

...och den kommer att funka, det går att ställa om volten.

[ 20. Januari 2003, 22:56: Meddelandet ändrat av: iMats ]

Citat:

citera: ...och den kommer att funka, det går att ställa om volten.

Det var just det där jag ville höra

Då avr det ju inte mycket att diskutera längre. Bara att slå till och se glad ut

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-21 01:45

Otroligt bra dator. Helt tyst och kan uppgraderas mycket mer än vad man kan tro.

• Oregistrerad
  • 2003-01-21 10:50
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: iMats:
För det priset kan du begära nästan ingenting

Snorbilligt! Kööööp

Kolla att det verkligen verkligen är en hel och fin Cube. Dagspriset i USA ligger runt 1000 dollar annars...

Citat:

citera:...och den kommer att funka, det går att ställa om volten.

Precix, jag tror den externa nätdelen tar hand om det. Sladden mellan vårt 220-jack och nätdelen har standardkontakter, så det är inga problem att hitta sladd till den.

• Oregistrerad
  • 2003-01-21 11:14

[quote]citera:Skapades ursprungligen av: Goka:
[QUOTE]Precix, jag tror den externa nätdelen tar hand om det. Sladden mellan vårt 220-jack och nätdelen har standardkontakter, så det är inga problem att hitta sladd till den. [/quote]Står 100-220 V under klumpen.

1
Bevaka tråden