Batteri till PPC 6100

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skulle behöva ett nytt batteri (3,6V) till min 6100. Finns det någon annanstans än Macoteket där man kan köpa ett sådant ? tacksam för tips på billigare inköpskälla.
Per

• Oregistrerad
  • 2003-03-12 15:37
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Per Selander:
Jag skulle behöva ett nytt batteri (3,6V) till min 6100. Finns det någon annanstans än Macoteket där man kan köpa ett sådant ? tacksam för tips på billigare inköpskälla.
Per

Har inte 6100:an ett vanligt litet kamerabatteri?

Jag har för mig att jag köpte ett på expert när min 6150 sög ut den sista gnuttan elektricitet från sitt uråldriga batteri.

Clas ohlson, siba, onoff, expert bl.a. borde kunna skrapa fram ett åt dig.

/Jonny

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Per Selander:

Kjell & Company brukar jag anlita. De finns visserligen mest i Öresundsregionen, men de säljer även på postorder. Gå in på deras shop och klicka dig fram till Batterier -> Special -> Backupbatterier så hittar du art.nummer 32265 - "Batteri Lithium 3,6V 1/2AA, Passar bl.a. MAC". 89:- ink. moms jämfört med 129 ex. moms hos Macoteket.

Visserligen får du köpa lite andra prylar samtidigt för att du skall komma upp i deras minimibelopp (300:-) och för att frakten skall bli lagom, men det borde inte vara något större problem

Annars får du väl muta någon 99macare i de södra regionerna att köpa ut och skicka...

/Göran

• Oregistrerad
  • 2003-03-15 00:17

Jag brukar shoppa batterier på Elfa, kolla på www.elfa.se

/mangan

1
Bevaka tråden