Comviq/Tele2 gillar inte Mac

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-03-11 14:23

Efter mycket rotande på nätet, mejlande och pillande lyckades jag koppla upp Macen mot Comviq GPRS. Tänkte jag skulle dela med mig av mina erfrenheter eftersom det inte alls stämmer med guiden för PC som Comviq lagt ut på webben. Skrev ett mejl till kundtjänst och fick följande ointresserade svar.

"Hej!
Eftersom vi inte tillhandahåller inställningar till Mac så behöver du inte göra detta men vi tackar för erbjudandet. Har du frågor är du välkommen att kontakta vår kundservice på telefonnummer 0200-22 20 40.
Vänliga hälsningar
COMVIQ
Kundservice"

Ännu ett bevis på tele2/comviqs fantastiska kundservice och vilja att lära sig nya saker. Otroligt.

Jag har lagt ner allt vad Tele2 heter efter jag försökte säga upp ett internetabonemang från dom. Det tog 14 månader och 1 betalningsanmärkning på mig. Tack tack. Aldrig igen Tele2.

• Oregistrerad
  • 2002-03-11 15:11

Nej, servicen är inte den bästa... har av någon underlig anledning haft samma Comviq-abonnemang i sex år - fattar inte själv varför... Fortsätter så länge GPRS är gratis (31/5).
Sen tar jag med mig mitt nummer till en annan operatör. Fast ur ren mac-synpunkt antar jag att det inte är någon skillnad på servicen och tjänsterna.
Erfarenheter eller tips?

1
Bevaka tråden