Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan de leverera CD-RW än till TiBooken???

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan de leverera CD-RW än till TiBooken??? Eller måste man vänta i två evigheter?

Någon som vet lite mer?

  • Oregistrerad
  • 2001-11-26 20:11

Med tanke på att man får vänta i EN evighet på att få sin TiBook i standardutförande, kan man nog räkna med att vänta TVÅ evigheter för en specialbyggd...

Min 550 beräknas levereras den 12:e december. Jag beställde den i början av november.

  • Oregistrerad
  • 2001-11-26 20:17

Med tanke på att man får vänta i EN evighet på att få sin TiBook i standardutförande, kan man nog räkna med att vänta TVÅ evigheter för en specialbyggd...

Min 550 beräknas levereras den 12:e december. Jag beställde den i början av november.

Min beställdes 16 november och budet var då 9 arbetsdagar för bygget (30 GB disken) samt 3 dagar för frakten. Borde komma mellan 2-4 december... fast det tror jag när jag ser det. På AppleStore i USA så har samma modell pendlat mellan 3 och 20 dagar - på svenska siten så har det vad jag kan uttyda pendlat mellan 10 och 20 arbetsdagar.

Jag orkade inte vänta på min 667 med CD-RW så jag fick min TiBook/550 förra måndagen ifrån Macoteket.

Den är för övrigt till salu när jag får min 667 strax innan jul...

  • Oregistrerad
  • 2001-11-29 16:01

Martin, tänk ut något bra pris så är jag sugen på ett köp.

[email protected]

1
Bevaka tråden