Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Ibook 600...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2002-02-05 01:29

Hej.
Blev precis erbjuden en Ibook 600Mhz DVD 12tum+384mb ram+Apple pro tangentbord+logitech optisk mus+väska+Firewire kabel+Av kabel
10 månader garanti för 15900Kr

Har en G4 400Mz o var egentligen påväg att köpa en PB 550. Bör man slå till på en sådan affär, eller är det att "nedgradera sig ordentligt"????

M

Citat:

Skapades ursprungligen av: Marcus T:
Hej.
Blev precis erbjuden en Ibook 600Mhz DVD 12tum+384mb ram+Apple pro tangentbord+logitech optisk mus+väska+Firewire kabel+Av kabel
10 månader garanti för 15900Kr

Har en G4 400Mz o var egentligen påväg att köpa en PB 550. Bör man slå till på en sådan affär, eller är det att "nedgradera sig ordentligt"????

M

En iBook 600 är ju inte alls dålig, jag var på väg att köpa en för 10000 men kom för sent.

Ska du ha den till att filtrera i Photoshop och rendera 3d är den kanske inget klokt val, men annars är det inget direkt fel på den förutom skärmen.

Vad menar du att det är för fel på skärmen? Är det för att den är mindre än den på PB? Jag tycker den är superb kvalité iaf. Däremot är det synd att man inte kan köra dubbla skärmar (utan bara spegla).

Jag tycker det låter som ett mycket bra köp, om jag kunde lura på någon min iBook 500 för en sådär 15.000 kr så skulle jag glatt köpt!

[ 05 Februari 2002: Meddelandet ändrat av: Adrian B ]

  • Medlem
  • International user
  • 2002-02-05 09:43
Citat:

Skapades ursprungligen av: Martin Kallisti:
En iBook 600 är ju inte alls dålig, jag var på väg att köpa en för 10000 men kom för sent.

Ska du ha den till att filtrera i Photoshop och rendera 3d är den kanske inget klokt val, men annars är det inget direkt fel på den förutom skärmen.

Hade tänkt att köra Quark, ill, och lite Cinema4d på den. Det blir ju ganska mycket mindre än den billigaste PB´n...+ att skärmen kanske är i minsta laget, men tänkte väl koppla upp den mot min 19Tum när jag jobbar stationärt om det funkar ok.

Varför skall det vara så &!&/%" svårt att bestämma sig, Klart att om pengar inte vore en issue så hade man ju valt PB 667 med ALLT

Du kan bara köra 1024 x 768, oavsett vilket skärm du kopplar till en iBook, tyvärr.

1
Bevaka tråden