Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Motorola Accompli 008

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, vad tror ni om Motorolas Accompli 008? Jag har funderat på en Palm eller en iPAQ, men här är ju också ett intressant alternativ.

GPRS telefon och en enkel handdator, lagom storlek och ett hyfsat pris. (runt 5000:- ) Är det någon som har den? Eller vet något värt att veta om den?

Speak up!

/Stefan

Här är min lilla minirecension jag skrev om den:
(Svaret på sista frågan är "Handspring Treo", för övrigt )

Att vilja, men inte kunna. Ungefär så kan man sammanfatta Motorola Accompli 008. Fint yttre med stora löften, men en torr och trist personlighet som inte är i närheten av ta förälskelsen vidare till kärlek.

Detta är ett försök att gifta en PDA med en mobiltelefon. Det märks att man inte har tagit hjälp av proffs utanför sina egna mobilverkstäder, för den är långt ifrån lättanvänd. En enkel sak som att skriva SMS har nu blivit en plåga. Det är inte bra.

När får vi se en Palmpilot med inbyggd mobil? Och var kan jag skriva upp mig på väntelistan!?

Har bara "testat" den alltså inte under någon längre tid och då tyckte jag att den verkade lovande.

Vad saknar du på den? Vad är bra och dåligt?

Handspring Treo såg cool ut, vettig storlek. Men att den inte har GPRS (än) och att det är ca 6 månader innan den kommer ut är synd..

Prylgalen som man är så vill man ju prova allt..

/Stefan

1
Bevaka tråden