Var i Stockholm köper den okunnige bäst sin mac?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Till vilken butik ska den okunnige gå å köpa sin mac?

Visst, funkar maskinen bra så gör det inget om man köpt den på postorder eller hos onoff. Men med den höga produktionstakt som Apple nu kan glädja sig åt kommer onekligen alltfler måndags-ex ut i handeln.

Köper man något på Macoteket, och som sedan inte visar sig fungera som det ska, består hjälpen från Macoteket* endast i att hänvisa till en lista på deras underleverantörer med telefonnummer. Sedan får man ta hela fajten själv. Det kanske jag som någorlunda van användare vid det här laget kan göra. Men när det gäller de av mina vänner jag rekommenderar att skaffa en mac med kringutrustning så håller inte den slappa attityden. Därför efterlyser jag nu tips om återförsäljare känsla för kundrelationer.

(* Notera att det är länge sedan jag handlade av macoteket. dom kanske har skärpt sig.)

• Oregistrerad
  • 2007-01-05 20:38

Har hört att folket i Sickla är trevliga att ha och göra med. :">

/Johan, MacSupport GBG

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-05 20:49

Kan faktiskt rekommendera Humac också. Inte Macoteket. Aboslut inte dem!

Undvik Macoteket och inLife. De är inte duktiga på att hantera reklamationer eller problem för privatkunder.

Humac i Västermalmsgallerian och inWarehouse på Birger Jarlsgatan 6 är nog de bästa alternativen.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-06 10:25

Gör alla mina inköp genom Humac.
Har aldrig blivit dåligt behandlad där. Inte ens under värsta julruschen. Sen har dom mest i lager!

1
Bevaka tråden