Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iMac Globe med Intel-prossesor? Vill ni också ha det?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-12-15 14:50

Vill ni också ha en iMac Globe (G4) med intel-prossesor?:D

  • Medlem
  • Nacka
  • 2006-12-15 15:08

ger du bort en eller?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-12-15 15:21

Ja, ge mig en tack!

Ja tack!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-12-15 20:35

Ja, absolut... Jag har en 15" iMac som jag aldrig använder, men vägrar att sälja enbart p.g.a. att jag gillar designen så extremt mycket.

Ursprungligen av Timber:

Ja, absolut... Jag har en 15" iMac som jag aldrig använder, men vägrar att sälja enbart p.g.a. att jag gillar designen så extremt mycket.

Jag har sparat min iMac Bondiblue Rev.A just av samma anledning!
Däremot så tror jag inte att det någonsin kommer släppas en ny processor till den gamla sockeln igen.

  • Oregistrerad
  • 2006-12-15 20:49

missförstånd!

jag menade inte att jag har en utan att jag vill att apple ska släppa en imac globe med intel-prossesor.:eek:

  • Medlem
  • Nacka
  • 2006-12-15 23:17

Har en bondi rev b med 10.3.9/233/256 MB som samlar damm - med en ny HD i skulle den varit användbar om det inte vore för oljudet... ett bud någon?

Ett nytt moderkort att stoppa i Globen vore ju kul. En nyutgåva av Globen-konceptet, eller Kuben för den delen, vore också kul men inte troligt; Apple backar aldrig.

Ursprungligen av Ingemar Ragnemalm:

Ett nytt moderkort att stoppa i Globen vore ju kul. En nyutgåva av Globen-konceptet, eller Kuben för den delen, vore också kul men inte troligt; Apple backar aldrig.

Det är ju bara att köpa en gammal Cube och stoppa i en MacMini Intel i den.

Den stora nackdelen med iMac G4an (i alla fall den jag hade) var oljudet. Det sitter en fläkt precis där den vackra kromade armen sträcker sig upp från globen. Den väsnas. Hade jag hittat en garanterat tyst fläkt att byta ut den med så hade jag aldrig sålt datorn.

1
Bevaka tråden