Dela upp betalningen på 6 månader?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-13 01:02

Här i England har Apple ett erbjudande om att man kan köpa/beställa en dator mellan den 15/11 och 8/1 och dela upp betalningen på 6 månader. Finns det ett liknande erbjudande för Sverige?

När jag köpte min PowerMac G5, så köpte jag den på ett 6 månaders räntefritt lån, det är ju typ samma sak, det enda extra jag betalade var nog nån lånstartavgift på en hundring eller så. Jag beställde dock inte på nätet utan i Malmöaffären Kullander & Kullander. Det funkade bra!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-13 10:43
Ursprungligen av bossep:

Här i England har Apple ett erbjudande om att man kan köpa/beställa en dator mellan den 15/11 och 8/1 och dela upp betalningen på 6 månader. Finns det ett liknande erbjudande för Sverige?

http://www.apple.com/se/promo/perfectgift/

man får detta via Wasa kredit....(men dom ger inte kredit till personer som har skyddad id / spärr info genom skatteverket)

• Medlem
  • International user
  • 2006-12-13 13:39

Jag är frestad att köpa en MBP men det är ju precis vad Apple vill. Jag misstänker starkt att det kommer en ordentligt rev modell på MWSF07. Men efter vad jag läst här är det endast en hundring i skillnad mellan det 'normala' och det här erbjudandet?

1
Bevaka tråden