Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

lite problem med amsn, vet nån?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har insett hur mkt mer macvänlig amsn är än ms eget alternativ så jag är nyligen switchat över.
Några frågor dock.
Jag vill se när någon loggar in som i messenger, dvs en liten rutan som visar det.
Jag sökte på internet och lärde mig att growls plugin skulle lösa det, så jag aktiverade den pluginen men inget hände, så då kollade jag deras hemsida för att ladda ner growl, men när jag ska öppna zipfilen säger den att den inte kan öppnas av okänd anledning.
Fan ska det vara så svårt att se när nån loggar in (när amsn inte är i fokus).
Finns det en lösning? Nån som har stött på samma problem? Bör kanske tillägga att jag har en MB 1.2

Nu har jag lyckats installera growl och konfigurerat den med amsn, men det kommer fortfarande ingen notifier när folk loggar in etc.
vad är grejen? har jag missat nåt eller?

  • Oregistrerad
  • 2006-12-11 23:36

under inställningar - > avancerat kan du iaf. välja "Visa meddelande när någon ansluter" gissar att du har det ikryssat ?

Startade precis aMSN och hade tur att en kompis loggade in, fick upp ett fint Growl fönster där jag blev informerad om inloggningen

Finns det någon funktion som kan visa vilken låt man lyssnar på i iTunes? Som i vanliga msn.

1
Bevaka tråden