Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program för projekt tid räknare = pengar?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag söker ett program som jag sett men som jag inte kommer på nu, därför prövar jag lyckan här.

Det ska vara ett program för att enkelt kunna göra en logg för projekt man gör och som sedan kan räkna ut debitering på detta.

Om ni hänger med och vet vad jag söker så svara gärna.

tack

  • Medlem
  • Växjö
  • 2006-12-05 19:44

Kan det vara iBiz?

http://www.iggsoftware.com/

Det kanske det kan vara - shit va snabbt det gick.

Utan att vara oartig men det finns det även fler liknande?

Har bara snabb testat din länk och det verkar kanon men man vill ju checka läget på konkurenterna...

Tusen tack.

draags: Om du hittat andra liknande, säg gärna till! Jag kommer sluta använda iBiz pga en enorm mängd buggar. Förhoppningsvis fixar de dessa snart men jag behöver något som fungerar nu.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-02-15 00:11
Ursprungligen av solipsist:

draags: Om du hittat andra liknande, säg gärna till! Jag kommer sluta använda iBiz pga en enorm mängd buggar. Förhoppningsvis fixar de dessa snart men jag behöver något som fungerar nu.

Vad är problemet, kör det fortfarande och har gjort i många år nu?

//Kidde

Jag kör iBiz och tycker det fungerar tillfredställande.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-15 08:59

Har själv Billings som jag köpt för ca. 2mån. sedan - utmärkt program i alla aspekter men jag använder den inte eftersom jag egentligen var på jakt efter bokföringsprogram (iOrdning). Är du intresserad kan du få köpa mitt serienummer till rabatterat pris, PM:a mig isf.

1
Bevaka tråden