Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fox news i USA...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ibland undrar jag om inte Fox News är ett enda stort skämt.
De för fram sådana åsikter ibland att jag blir alldeles matt...

Iraq is not in civil war

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-12-02 14:00

Jag hade FOX NEWS tidigare och slog alltid på den kanalen när jag var uttråkad, den är på många sätt helt vansinnig. Det är inte bara herr Bill som gör en häpen, det är hela kanalen. Jag talade med en amerikansk vän som berättade att hennes far föredrog FOX framför CNN och NBC med motiveringen att de var ärligare och inte bundna till någon politisk korrekthet. Att de var knäppa spelade ingen roll.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-02 15:52
Ursprungligen av ylipaa:

Jag hade FOX NEWS tidigare och slog alltid på den kanalen när jag var uttråkad, den är på många sätt helt vansinnig. Det är inte bara herr Bill som gör en häpen, det är hela kanalen. Jag talade med en amerikansk vän som berättade att hennes far föredrog FOX framför CNN och NBC med motiveringen att de var ärligare och inte bundna till någon politisk korrekthet. Att de var knäppa spelade ingen roll.

Fox news är ju däremot väldigt bunden till ett politiskt parti..

Har en känsla av att Bill O'Reilly inte är fullt så galen som han framstår. Tror han är väldigt duktig på att veta exakt vad han ska säga för att dra till sig uppmärksamhet.

  • Medlem
  • Täby
  • 2006-12-02 18:34

Om ni inte har sett en dokumentär som heter "Outfoxed" som handlar om just fox news så borde ni se den... jag kommer personligen ALDRIG att lita på ett ord dom säger i den tv-kanalen.

http://www.imdb.com/title/tt0418038/

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-12-11 17:29

Den amerikanska komikern Al Franken är väldigt kritisk till kanalen och även till den gode Bill, mer om detta kan ni läsa i hans oerhört underhållande bok "Lögner och de lögnaktiga lögnarna som sprider dem". Boken är för att citera FOX News "rättvis och balanserad".

De enda som tillåts kritisera Fox är The Simpsons, som de nog inte vågar röra, som tur är

1
Bevaka tråden