Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med BF2

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-11-30 17:47

Hej!

Jag har BF2 (köpt spel, orginal). Spela singelplayer är inga problem. Men när jag vill spela multiplayer online så blir det problem. Den vill då att jag ska skapa ett konto. Så ska jag välja användarnamn. Vad jag än väljer så är det upptaget. Hur ska jag bära mig åt? Och så ville den veta min email och att jag skulle ragga mig på Gamespy. Hur krångligt ska det egentligen vara att spela detta skitet online?

Sen har jag några andra frågor:

1. Såg att de hade lagt till en av mina favoritbanor "Wake Island" som ursprungligen kommer ifrån BF1942, finns det möjlighet att köra denna banan med botar? Jag kan bara välja den i multiplayerläget.

2. Finns det fler banor från BF1942 och BF Vietnam som finns i remake till BF2? Precis som wake island alltså?

Ang kontonamn har du provat:
Askjdw39q08q3ajkhsdjk?

Det är många som spelar så jag tror det kommer att bli svårt att få ett "normalt" användarnam.
Men Elajtenworld255402004 borde väl funka eller?

På de andra frågorna har jag inte en aning.

  • Oregistrerad
  • 2006-11-30 18:59
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Ang kontonamn har du provat:
Askjdw39q08q3ajkhsdjk?

Det är många som spelar så jag tror det kommer att bli svårt att få ett "normalt" användarnam.
Men Elajtenworld255402004 borde väl funka eller?

På de andra frågorna har jag inte en aning.

Ja jag får väl ta och testa nåt sådant udda.

  • Oregistrerad
  • 2006-12-02 13:31

Nya problem med spelet.

VARFÖR vill skitet inte uppdateras till version 1.4.1??? Jag har laddat ner uppdateringsfilen från Fz´s hemsida eftersom de ger högst nerladdningshastighet. Jag har uppdaterat spelet TVÅ gånger med den uppdateraren, ÄNDÅ tjatar SKITET om att jag ska uppdatera. Varför godtar INTE mitt BF2 uppdateringen? Är det för att jag kör BootCamp eller vad fan är det?

Och det andra problemet är att jag hittar INTE min brors spel när han startar lokalserver i BF2. Han har version 1.4.1 (piratversion, kan det ha med saken att göra???). Måste jag öppna någon port i min Airport Express?

Senast redigerat 2006-12-02 13:50
1
Bevaka tråden