Speldirekt.se någon som handlat där?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-11-29 14:19

Hittade ännu en spelåterförsäljare med de lägsta svenska priserna jag sett. Doom 3 för 299:- inkl. frakt är kanon. Betalar man med kort slipper man postförskottsavgiften också. Är det någon som beställt från dem?

Ursprungligen av Homy:

Hittade i alla fall en mycket bra länk till ännu en spelåterförsäljare med de lägsta svenska priserna jag sett. Doom 3 för 299:- inkl. frakt är kanon. Betalar man med kort slipper man postförskottsavgiften också. Är det någon som beställt från dem?

Japp, dock inte macspel (har inte sett att de säljer macspel tidigare). Seriöst och välkänt företag, inte några du bör känna dig orolig för att beställa från alls.

(flyttade detta inlägg från den ursprungliga tråden)

• Medlem
  • Norrköping
  • 2006-11-29 20:17

Jag tror svenska Macplay fick just en tuff konkurrent.

Om de bara kunde vakna upp och inse hur befängd deras idé om att jag ska välja en annan webbläsare för att de inte ids slänga ihop en meny som fungerar är, så skulle jag handla av dem betydligt oftare. Stark känsla av vi-behöver-inte-anlita-en-webbutvecklare-det-fixar-min-brorson-billigt.

Star Wars Galactic Battleground MAC 1099 kr ?

Ser annars ut som att de har köpt gamla Nordic Softsales lager, kan det stämma?

• Medlem
  • Norrköping
  • 2006-11-29 22:05
Ursprungligen av William WM:

Star Wars Galactic Battleground MAC 1099 kr ?

:eek:

• Medlem
  • Norrköping
  • 2007-01-27 20:50

Hittade nu Spelbutiken. Trodde det var Speldirekt. De liknar lite varann. Höga priser på en del spel och mest äldre titlar men har någon handlat där?

1
Bevaka tråden