Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Aperture i Frontrow?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på Er,

Det måste väl finnas fler än jag som väldigt gärna visar bildspel från Aperture i Frontrow?

Vem har svaret på frågan hur man bär sig åt?

Jo, jag har också funderat på det men inte hittat någon lösning på problemet.

Håller fullständigt med. Jag har skickat in detta som en synpunkt till Apple. Gör det ni också så är chansen större att funktionen byggs in i framtida versioner.

/Jerker

Det är väl bara att synka Aperture med iPhoto? Finns ju stöd för det från och med version 1.5.

Från apple.com: "The integration also allows you to sync to iPod using iTunes 7, and access and copy Aperture photos from within iPhoto." Borde innebära att man kan se dem i Front Row.

Jag kollade i iPhoto, men kan inte hitta funktionen nu. Någon som vet hur man gör?

men då blir det dubletter?

Jo, det blir dubletter, men det är bara "previewerna" som kopieras, inte RAW-filerna. Testade nyss.

Rätt väg att gå hade väl varit att det i Front Rows meny för bilder dykt upp ett val där det står ”Aperture” och under där visas album och bibliotek direkt från Aperture.

Jag hatar omvägar, dubbeletter osv. Det är inte så som jag vill att lösningar från vårt älskade Apple skall fungera.

/ Jerker

Aperture-teamet är väldigt lyhörda för synpunkter från användarna. Hör av er till dem och berätta hur ni vill ha det. Här är länken: http://www.apple.com/feedback/aperture.html

1
Bevaka tråden