Vart köper man den billigaste datorn?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-11-23 15:36

Finns det billigare ställen än Apple Store att köpa sin nya maskin på? Kan det skilja sig mycket i så fall?

Det enda som kan vara billigare är att köpa den utomlands eller om man är student. Annars är priser på andra sajter/affärer likadana eller lite högre.

Köp min Mac Mini som är 1 vecka gammal med 1 GB minne, bara kolla min annons på säljes.... den är billig

• Medlem
  • Uppsala
  • 2006-11-25 02:06

Tack men nej tack

www.macoteket.se Är en bra site...

• Medlem
  • International user
  • 2006-12-01 20:59

Billigt: Komplett.Se

4 stycken orelevanta/otrevliga inlägg raderade. Skärp er! -mod.

• Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-01 21:31

Billigaste möjliga Macar i världen köps i USA om du köper "refurbished" och om du är student där.

Billigaste Macar i Sverige (nya modeller) köps oftast på Apple Store/Macoteket. Gamla modeller droppar i pris och finns hos lite olika återförsäljare. Dom allra billigaste nya/begagnade/gamla modeller av Macar i Sverige köps via privatpersoner på till exempel 99mac:s "Köp & Sälj" avdelning.

Mitt inlägg blev raderat..... Vadå? Tål inte folk kritik på detta forumet? Herregud!!

Ursprungligen av anjuna_beats:

Mitt inlägg blev raderat..... Vadå? Tål inte folk kritik på detta forumet? Herregud!!

Inläggen blev raderade eftersom de inte gynnade syftet med tråden och dessutom tyckte jag att några av inläggen som blev raderade var ganska otrevliga. Var tråd har sin plats och den här tråden handlar om var man kan köpa en Mac billigt.

• Medlem
  • Malmö
  • 2006-12-02 12:59

PC City och Inwarehouse har ibland lite lägre pris, främst när de säljer ut gamla modeller. Köpte min vita MacBook CD 2.0 på PC City för 9998 kr. Om du kan tänka dig att handla från Tyskland så är www.cyberport.de rätt billiga.

1
Bevaka tråden