Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod rabatt?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-11-23 09:51

Fick ett intressant mail från Mecenat igår angående studentrabatt på Ipods. Ser inte ut som om rabatten är tillbaka, men i alla fall en kampanj.
Någon som vet mer?

  • Oregistrerad
  • 2006-11-23 16:47

Hej djuse! Stämmer, vi gick ut med ett meddelande i går om en studentkampanj på de flesta iPod-modellerna. Det är inte studentrabatten som är tillbaka, men det är ett utmärkt tillfälle att som student köpa iPod billigare (fram tom 16:e dec) och visa Apple att det är viktigt med speciella priser för studenter. För att ta del av kampanjen behöver man logga in på www.mecenat.se/ipod eller www.csn-kortet.se/ipod, beroende på vilket kort man har.

Studentrabatt på iPod-tillbehör från Apple finns naturligtvis kvar som tidigare.

Är det något ni undrar över så går det bra att kontakta mig.

Måns Thuresson
Mecenat (CSN- & Mecenatkortet)
mans.thuresson@mecenat.se

Jag förstår inte. Varför skulle det vara ett utmärkt tillfälle att som student köpa iPod billigare när man inte får någon rabatt? Tolkar jag det fel?

EDIT: Nu såg jag, man behövde logga in för att se de nya priserna..

det var ju kopiöst dåligt att man måste RINGA in sin beställning..hur orkar man det egentligen? Jag betalade de extra 6 % och köpte direkt från apple store så jag slapp ringa in min beställning..pff

1
Bevaka tråden